سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایه دهم یازدهم دوازدهم

کار بسیار ، مرض و ازدواج

همچنین نگاه کنید به: سلامتی چارلز داروین

در حالی که این مطالعه فشرده در باره تغییر شکل را انجام می داد ، داروین در پیشه بیشتری غرق شد. وی که هنوز مجله خود را بازنویسی می کرد ، ویرایش و انتشار گزارش های تخصصی گردآور های خویش را بر عهده گرفت و با کمک هنسلو کمک مالی خزانه داری 1000 پوند برای پشتیبانی مالی این حیوان چند جلدی سفر H.M.S. بیگل ، مبلغی برابر نزدیک 92،000 پوند در سال 2018.  وی بودجه را برای درج کتابهای برنامه ریزی شده خویش در مقوله زمین شناسی تمدید کرد و موافقت کرد که با ناشر تاریخ غیرواقعی داشته باشد.  پاورپوینت فصل ششم زیست شناسی دوازدهم با آغاز دوران ویکتوریا ، داروین با نگارش مجله خود فشار آورد و در آگوست 1837 تصحیح مدارک چاپگر را ابتدا کرد.  

 

همانطور که داروین تحت خپگی شغل می کرد ، سلامتی او مشقت می برد. در 20 سپتامبر او "تپش قلب ناخوشایندی" داشت ، بنابراین پزشکان او را ترغیب کردند "همه کارها را کناره بگذارد" و برای چند هفته در مملکت حیات کند. وی بعد از دیدار از شروزبری به بستگان ودگوود خویش در Maer Hall ، Staffordshire پیوندیدن ، ولی آنها را بیش از حد مشتاق حکایت های سفر خود یافت الی به او استراحت زیادی دهد. پسر عموی جذاب ، باهوش و فرهیخته او ولی ودگوود ، نه ماه بزرگتر از داروین ، از عمه باطل خویش پرستاری می کرد. عموی او جوزیا به منطقه ای از زمین اشاره کرد که در آن سیلندرها در ذیل لوم ناپدید شده بودند و بازگو کرد که این شدنی است پیشه کرم های خاکی باشد ، "یک نظریه جدید و مهم" در مورد نقش آنها در برپایی خاک را القا می کند ، داروین در انجمن زمین شناسی ارائه عدل 1 نوامبر 1837.  

 

پرتره طول سه چهارم از زن حدود 30 سنه ، با موهای ویس در مرکز که از بالا متمایز شده و از هر طرف فر می خورد. لبخند دلنشینی می زند و بلوز گردنی باز به بدن دارد که شال بزرگواری روی بازوانش کشیده شده است

داروین ترجیح عدل با پسر عموی خود ، ولی ودگوود ازدواج کند.

ویلیام ووئل ، داروین را به عهده گرفت تا وظایف دبیر انجمن زمین شناسی را به عهده بگیرد. وی بعد از رد پیشه در آغاز ، در مارس 1838 این پست را پذیرفت.  باوجود وزین نوشتن و ویرایش گزارش های Beagle ، داروین ترقی چشمگیری در تغییر اسم برپایی کرد ، و از هر فرصتی برای س questionال از طبیعت شناسان کارآزموده و به طور غیر متعارف ، افرادی که تجربه عملی در پرورش انتخابی همانند کشاورزان و کبوتر بازان داشتند ، کاربرد کرد.   با گذشت موعد ، تحقیقات او به اطلاعاتی از اطرافیان و فرزندانش ، ساقی خانواده ، همسایگان ، استعمارگران و هم کشتی های پیشین رسید.  او از همان آغاز آدمی را در گمانه زنی های خویش پیمان داد و با رویت یک اورانگوتان در باغ وحش در 28 مارس 1838 رفتار کودکانه آن را تماشا کرد.  

 

فشار منجر به زیان شد و الی ژوئن وی با دشواری ها معده ، سردرد و علائم قلبی به مدت چند روز در بند بود. لغایت پسین عمر ، او بارها و بارها دچار درد معده ، استفراغ ، جوش شدید ، ضربان قلب ، لرزش و علائم سایر ، به اخص در موعد استرس ، از جمله حضور در جلسات یا ملاقات های اجتماعی ناتوان بود. انگیزه مرض داروین ناشناخته مانده است و تلاش برای شفا تنها کامیابی موقت داشته است.  

 

در 23 ژوئن ، او استراحت کرد و "اسکاتلند" را "زمین شناسی" کرد. او در آب و هوای با شکوه از گلن روی دید کرد تا "جاده های" موازی بریده شده در دامنه تپه ها را در سه ارتفاع ببیند. وی بعداً دیدگاه خود را مبنی بر اینکه اینها سواحل تربیت یافته دریایی هستند ، منتشر کرد ، ولی بعد از آن مجبور شد که این خطوط ساحلی یک دریاچه قبل آفتابی را بپذیرد.  

 

کاملاً خوب شد و در ماه جولای به شروزبری بازگشت. او که برای یادداشت برداری یومیه در باره اصلاح نژاد حیوانات باره کاربرد قرار می گرفت ، افکار پراکنده ای راجع به ازدواج ، شغل و چشم اندازهای گوناگون بر روی دو قراضه کاغذ ، گرد با ستون هایی با عنوان "ازدواج" و "ازدواج نکردن" را خطاب کرد. از مزایای "Marry" می تاب به "همراه ابدیت و یک اخ در سنین بالا ... به هر حال بهتر از یک سگ" ، در برابر نکاتی مشابه "پول کمتر برای کتاب" و "از دست دادن ترسناک زمان" اشاره کرد. در باره زناشویی ،پاورپوینت فصل ششم زیست شناسی دوازدهم او این جستار را با پدرش در میان گذاشت و سپس در 29 ژوئیه به دیدار پسر عموی خود اما رفت. او مجبور به خواستگاری نشد ، اما برخلاف پیشنهاد پدرش ، او ایده های خویش را در مورد تغییر نام بیان کرد.  

 

مالتوس و گزینش طبیعی

در پیوستگی تحقیقات خود در لندن ، خوانش گسترده داروین اکنون دربرگیرنده چاپ ششم نوشتار مالتوس در مورد ریشه-بن-بیخ جمعیت است ، و در 28 سپتامبر 1838 او بازگو کرد که "جمعیت انسان ، هر سررسید که مهار نشود ، هر 25 سنه دو مساوی می شود ، یا در یک نسبت هندسی افزایش می یابد "، این یک پیشرفت هندسی است به طوری که جمعیت به زودی بیش از میزان عرضه غذا در آنچه به عنوان فاجعه مالتوسی شناخته می شود ، فراتر می رود. داروین به نکویی آماده بود که این مورد را با "جنگیدن نوع ها" گیاهان و مبارزه برای حیات وحش در میان حیوانات وحشی مقایسه کند ، و توضیح داد که چگونه تعداد گونه ها تقریباً پایدار است. از آنجا که گونه ها دائم ما فوق منابع موجود فرآوری مشابه می کنند ،پاورپوینت فصل ششم زیست شناسی دوازدهم دگرگونی ها دلخواه مایه می شود موجودات زنده بمانند و تغییرات را به فرزندان خویش منتقل کنند ، در حالی که تغییرات نامطلوب از بین می رود. وی نوشت که "علت پایانی این همه گوه زدن باید مرتب سازی ساختار پسندیده و انطباق آن با دگرگونی ها باشد" ، به طوری که "یکی می تواند بگوید نیرویی هستی دارد