سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایه دهم یازدهم دوازدهم

پاورپوینت فصل هشت زیست شناسی دوازدهم  در آغاز سنه 1856 ، داروین در حال رسیدگی این موضوع بود که آیا تخمها و دانه ها می توانند زنده بمانند و از راه آب دریا برای پخش کالاها در اقیانوس ها زنده بمانند. هوکر به طور فزاینده ای به دیدگاه سنتی در مورد ثابت شدن گونه ها شک می کرد ، اما برادر جوان آنها توماس هنری هاکسلی هنوز کاملاً مخالف تغییر شکل اجناس بود. لیل بدون اینکه کران و اندازه آنها را بفهمد ، شیدا گمانه زنی های داروین شد. وقتی نوشتار ای از آلفرد راسل والاس را خواند ، "در مورد قانونی که شناسایی نوع های جدید را تنظیم کرده است" ، شباهت هایی را با افکار داروین رویت و او را ترغیب کرد که برای تعیین نخستینگی منتشر کند. اگرچه داروین هیچ تهدیدی نمی رویت ، اما در 14 مه 1856 آغاز به نوشتن یک مقاله کوتاهی کرد. یافتن استجابت س questionsالات دشوار او را به طور مکرر متوقف می کرد ، و او برنامه های خود را به یک "کتاب کبیر در مورد گونه ها" با عنوان انتخاب طبیعی گسترش عدل ، که دربرگیرنده "یادداشت خود در مورد انسان" بود. وی به تحقیقات خویش ادامه داد و از طبیعت شناسان دانشمند از جمله والاس که در بورنئو پیشه می کرد

اطلاعات و نمونه هایی به دست آورد.در آغاز سنه 1856 ، داروین در حال رسیدگی این موضوع بود که آیا تخمها و دانه ها می توانند زنده بمانند و از راه آب دریا برای پخش کالاها در اقیانوس ها زنده بمانند. هوکر به طور فزاینده ای به دیدگاه سنتی در مورد ثابت شدن گونه ها شک می کرد ، اما برادر جوان آنها توماس هنری هاکسلی هنوز کاملاً مخالف تغییر شکل اجناس بود. لیل بدون اینکه کران و اندازه آنها را بفهمد ، شیدا گمانه زنی های داروین شد. وقتی نوشتار ای از آلفرد راسل والاس را خواند ، "در مورد قانونی که شناسایی نوع های جدید را تنظیم کرده است" ، شباهت هایی را با افکار داروین رویت و او را ترغیب کرد که برای تعیین نخستینگی منتشر کند. اگرچه داروین هیچ تهدیدی نمی رویت ، اما در 14 مه 1856 آغاز به نوشتن یک مقاله کوتاهی کرد. یافتن استجابت س questionsالات دشوار او را به طور مکرر متوقف می کرد ، و او برنامه های خود را به یک "کتاب کبیر در مورد گونه ها"

با عنوان انتخاب طبیعی گسترش عدل ، که دربرگیرنده "یادداشت خود در مورد انسان" بود. وی به تحقیقات خویش ادامه داد و از طبیعت شناسان دانشمند از جمله والاس که در بورنئو پیشه می کرد اطلاعات و نمونه هایی به دست آورد. در اواسط سنه 1857 وی یک عنوان به بخش اضافه کرد. "تئوری در نژادهای انسان اعمال شد" ، اما متنی در این زمینه اضافه نکرد. در 5 سپتامبر 1857 ، داروین برای گیاه شناس آمریکایی آسا گری چکیده ای از ایده های خویش را ارسال کرد ، از آنگونه خلاصه ای از انتخاب طبیعی ،پاورپوینت فصل هشتم زیست شناسی دوازدهم که ریشه های انسانی و انتخاب جنسی را حذف کرددر آغاز سنه 1856 ، داروین در حال رسیدگی این موضوع بود که آیا تخمها و دانه ها می توانند زنده بمانند و از راه آب دریا برای پخش کالاها در اقیانوس ها زنده بمانند. هوکر به طور فزاینده ای به دیدگاه سنتی در مورد ثابت شدن گونه ها شک می کرد ، اما برادر جوان آنها توماس هنری هاکسلی هنوز کاملاً مخالف تغییر شکل اجناس بود. لیل بدون اینکه کران و اندازه آنها را بفهمد ، شیدا گمانه زنی های داروین شد. وقتی نوشتار ای از آلفرد راسل والاس را خواند ،پاورپوینت فصل هشتم زیست شناسی دوازدهم "

در مورد قانونی که شناسایی نوع های جدید را تنظیم کرده است" ، شباهت هایی را با افکار داروین رویت و او را ترغیب کرد که برای تعیین نخستینگی منتشر کند. اگرچه داروین هیچ تهدیدی نمی رویت ، اما در 14 مه 1856 آغاز به نوشتن یک مقاله کوتاهی کرد. یافتن استجابت س questionsالات دشوار او را به طور مکرر متوقف می کرد ، و او برنامه های خود را به یک "کتاب کبیر در مورد گونه ها" با عنوان انتخاب طبیعی گسترش عدل ، که دربرگیرنده "یادداشت خود در مورد انسان" بود. وی به تحقیقات خویش ادامه داد و از طبیعت شناسان دانشمند از جمله والاس که در بورنئو پیشه می کرد اطلاعات و نمونه هایی به دست آورد. در اواسط سنه 1857 وی یک عنوان به بخش اضافه کرد. "تئوری در نژادهای انسان اعمال شد" ، اما متنی در این زمینه اضافه نکرد. در 5 سپتامبر 1857 ، داروین برای گیاه شناس آمریکایی آسا گری چکیده ای از ایده های خویش را ارسال کرد ، از آنگونه خلاصه ای از انتخاب طبیعی ، که ریشه های انسانی و انتخاب جنسی را حذف کرد. در ماه دسامبر ، داروین نامه ای از والاس گرفتن کرد که آیا این کتاب ریشه های انسان را بررسی می کند؟ وی در پذیرش به اینکه نظریه پردازی والاس را دلگرمی می کند و می افزاید: "من خیلی فراتر از شما می روم" استجابت داد که از این جستار "چنان که با قبل داوری فراگرفتن شده است" اجتناب خواهد کرد. 

 

کتاب داروین فقط زمانی تألیف شد که در 18 ژوئن 1858 ، وی مقاله ای از والاس را در باره انتخاب طبیعی اخذ کرد. شوک از اینکه "جنگل" شده بود ، شوکه شد ، همان روز بر اساس تقاضا والاس  داروین آن را به لیل فرستاد و گرچه والاس درخواست انتشار نکرد ، داروین توصیه کرد که آن را به هر ژورنالی که والاس گزینش کند ارسال کند . خانواده وی در معرض چالش کودکانی بودند که در این روستا از تب مخملک می میرند و او امور را به دست دوستانش می سپرد. لایل و هوکر پس از مدتی بحث و تبادل نظر ، و هیچ عازم مطمئن برای درگیر کردن والاس ، تصمیم گرفتند که در 1 ژوئیه مقاله مشترکی در باره گرایش کالاها برای تشکیل اجناس را در انجمن Linnean ارائه دهند. و در مورد ماندگاری انواع و کالاها با استفاده از شیوه های طبیعی انتخاب. در شامگاه 28 ژوئن ، پسر نوزاد داروین بعد از تقریباً یک هفته بیماری شدید بر نشانه مرض مخملک مرد ، و وی برای حضور در این مقوله زیاد مضطرب بود.

 

توجه فوری به این اعلامیه نظریه زیاد مختصر بود. رئیس انجمن Linnean در مه 1859 بازگو کرد که سنه با هیچ کشفی انقلابی مشخص نشده است. [فقط یک بررسی آنقدر رتبه بندی شده که داروین بعداً آن را بخاطر بیاورد. پروفسور ساموئل هاتون از دوبلین ادعا کرد که "همه آنچه در آنها جدید بود نادرست بود و آنچه که صحیح بود باستانی بود". داروین سیزده ماه کوشش کرد الی خلاصه ای از "کتاب بزرگ" خود را تهیه کند ، که از سلامتی مشقت می برد ولی از دوستان علمی خود مورد دلگرمی مداوم پیمان گرفت. لایل ترتیب انتشار آن را توسط جان موری داد. پاورپوینت زیست شناسی دوازدهم فصل هشتم

 

در باره مبداies اجناس ، به طور غیر منتظره ای محبوبیت پیدا کرد ، و در 22 نوامبر 1859 تعداد کل 1250 نسخه متعلق به مشترک شد. [در این کتاب ، داروین "یک بحث طولانی" از مشاهدات ریزبین ، برداشت و رسیدگی اعتراضات پیش بینی شده را ذکر کرد. در طرح پرونده تبار مشترک ، وی شواهدی از همسانی بین انسان و سایر پستانداران را دربرگیرنده شد. [III] وی با ذکر طرح برگزیدن جنسی ، اشاره کرد که این امر می تواند تفاوت بین نژادهای انسانی را توضیح دهد.  [IV] بحث در مورد ریشه های انسان ، اما حاکی از اهمیت کار خود را با جمله. "در مورد منشأ انسان و تاریخ او نوری پرتاب خواهد شد." [[IV] نظریه وی به سادگی در سرآغاز ذکر شده است:

 

از آنجا که افراد اکثریت از هر گونه اغلب از بی گمان شدنی زنده می مانند متولد می شوند. و به همین علت ، یک مبارزه مکرر برای هستی وجود دارد ، از این رو هر موجودی ، اگر از هر طریقی که برای خودش سودآور باشد ، تحت شرایط پیچیده و گاه متفاوت حیات ، متفاوت باشد ، شانس بیشتری برای زنده ابقاء خواهد داشت ، و پس به طور طبیعی انتخاب شود. از اصل قوی وراثت ، هر گونه انتخابی گرایش به انتشار شکل جدید و اصلاح شده خویش دارد. 

 

در پایان کتاب به این نتیجه رسید که:

 

در این نگاه به حیات ، با چندین نیرو ، که در نخست به چند شکل یا یک شکل دمیده شده است ، عظمت هستی دارد. و این ، در حالی که این سیاره بر اساس قانون ثقل جاذبه دوچرخه سواری کرده است ، از ابتدای ساده اشکال بی پسین زیبا ترین و شگفت انگیزترین آنها در حال تکامل بوده و هستند. 

 

آخرین واژه فقط نسخه "تکامل یافته" در پنج چاپ نخست کتاب بود. "تکامل گرایی" در آن سررسید با مفاهیم دیگری همراه بود ، معمولاً با رشد و نمو جنینی ، و داروین برای نخستین بار کلمه تکامل را در "نزول انسان" در 1871 کاربرد کرد ، پیش از اینکه آن را اضافه کند. در ماه دسامبر ، داروین نامه ای از والاس گرفتن کرد که آیا این کتاب ریشه های انسان را بررسی می کند؟ وی در پذیرش به اینکه نظریه پردازی والاس را دلگرمی می کند و می افزاید: "من خیلی فراتر از شما می روم" استجابت داد که از این جستار "چنان که با قبل داوری فراگرفتن شده است" اجتناب خواهد کرد.

 

کتاب داروین فقط زمانی تألیف شد که در 18 ژوئن 1858 ، وی مقاله ای از والاس را در باره انتخاب طبیعی اخذ کرد. شوک از اینکه "جنگل" شده بود ، شوکه شد ، همان روز بر اساس تقاضا والاس [126] [127] داروین آن را به لیل فرستاد و گرچه والاس درخواست انتشار نکرد ، داروین توصیه کرد که آن را به هر ژورنالی که والاس گزینش کند ارسال کند . خانواده وی در معرض چالش کودکانی بودند که در این روستا از تب مخملک می میرند و او امور را به دست دوستانش می سپرد. لایل و هوکر پس از مدتی بحث و تبادل نظر ، و هیچ عازم مطمئن برای درگیر کردن والاس ، تصمیم گرفتند که در 1 ژوئیه مقاله مشترکی در باره گرایش کالاها برای تشکیل اجناس را در انجمن Linnean ارائه دهند. و در مورد ماندگاری انواع و کالاها با استفاده از شیوه های طبیعی انتخاب. در شامگاه 28 ژوئن ، پسر نوزاد داروین بعد از تقریباً یک هفته بیماری شدید بر نشانه مرض مخملک مرد ، و وی برای حضور در این مقوله زیاد مضطرب بود. [128]

 

توجه فوری به این اعلامیه نظریه زیاد مختصر بود. رئیس انجمن Linnean در مه 1859 بازگو کرد که سنه با هیچ کشفی انقلابی مشخص نشده است. [129] فقط یک بررسی آنقدر رتبه بندی شده که داروین بعداً آن را بخاطر بیاورد. پروفسور ساموئل هاتون از دوبلین ادعا کرد که "همه آنچه در آنها جدید بود نادرست بود و آنچه که صحیح بود باستانی بود". [130] داروین سیزده ماه کوشش کرد الی خلاصه ای از "کتاب بزرگ" خود را تهیه کند ، که از سلامتی مشقت می برد ولی از دوستان علمی خود مورد دلگرمی مداوم پیمان گرفت. لایل ترتیب انتشار آن را توسط جان موری داد. [131]

 

در باره مبداies اجناس ، به طور غیر منتظره ای محبوبیت پیدا کرد ، و در 22 نوامبر 1859 تعداد کل 1250 نسخه متعلق به مشترک شد. [132] در این کتاب ، داروین "یک بحث طولانی" از مشاهدات ریزبین ، برداشت و رسیدگی اعتراضات پیش بینی شده را ذکر کرد. [133] در طرح پرونده تبار مشترک ، وی شواهدی از همسانی بین انسان و سایر پستانداران را دربرگیرنده شد. [134] [III] وی با ذکر طرح برگزیدن جنسی ، اشاره کرد که این امر می تواند تفاوت بین نژادهای انسانی را توضیح دهد. [135] [IV] بحث در مورد ریشه های انسان ، اما حاکی از اهمیت کار خود را با جمله. "در مورد منشأ انسان و تاریخ او نوری پرتاب خواهد شد." [136] [IV] نظریه وی به سادگی در سرآغاز ذکر شده است:

 

از آنجا که افراد اکثریت از هر گونه اغلب از بی گمان شدنی زنده می مانند متولد می شوند. و به همین علت ، یک مبارزه مکرر برای هستی وجود دارد ، از این رو هر موجودی ، اگر از هر طریقی که برای خودش سودآور باشد ، تحت شرایط پیچیده و گاه متفاوت حیات ، متفاوت باشد ، شانس بیشتری برای زنده ابقاء خواهد داشت ، و پس به طور طبیعی انتخاب شود. از اصل قوی وراثت ، هر گونه انتخابی گرایش به انتشار شکل جدید و اصلاح شده خویش دارد. [137]