سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایه دهم یازدهم دوازدهم

داروین اکنون چارچوب نظریه برگزیدن طبیعی خویش را "با استفاده از آن" به عنوان "سرگرمی اصلی" خود داشت. تحقیقات وی شامل تربیت آزمایشی وسیع آزمایشی گیاهان و حیوانات ، یافتن شواهدی در مورد مقاوم نبودن کالاها و رسیدگی بسیاری از ایده های دقیق برای تصحیح و پابرجا کردن نظریه وی بود.  این کار برای پانزده سنه در بعد گویه اصلی پیشه وی در گویه نوشتن در زمین شناسی و انتشار گزارش های تخصصی در باره گردآور های Beagle و به اخص انبارها بود. اورپوینت فصل هفتم زیست شناسی  پایه دوازدهم 

 

هنگامی که داستان فیتزروای در ماه مه 1839 منتشر شد ، گاهنامه داروین و سخنان آن چنان کامیابی آمیز بود که جلد سوم بود که بعداً در همان سنه به تنهایی منتشر شد. در اوایل سنه 1842 ، داروین در باره ایده های خود به چارلز لایل نوشت ، که خاطرنشان کرد همبسته وی "دیدن آغاز هر محصول نوع را انکار می کند".

 

کتاب داروین و ساختار پخش صخره های مرجانی در باره نظریه ساختن مرض مرجان پس از بیش از سه سال شغل در ماه مه سال 1842 منتشر شد و وی سپس نخستین "طرح مداد" خویش را از نظریه انتخاب طبیعی خود نوشت.  برای گریز از فشارهای لندن ، خانواده در سپتامبر به روستای داون هاوس نقل فضا کردند.  در 11 ژانویه 1844 ، داروین نظریه پردازی خود را به جوزف دالتون هوکر ، گیاه شناس ، ارائه عدل و نوشت: "این مثل اعتراف به قتل است" با طنز ملودراماتیک. هوکر استجابت داد: اورپوینت فصل هفتم زیست شناسی  پایه دوازدهم "به عقیده من شدنی است یک سری تولیدات در نقاط مختلف و وانگهی تغییر تدریجی گونه ها چهره گرفته باشد. من دلشاد خواهم شد که بشنوم چگونه اندیشه می کنید شدنی است این تغییر رخداد افتاده باشد ، زیرا هیچ نظر فعلی من را خوشنود نمی کند در باره جستار ". 

 

مسیر پوشیده از شن ماسه ای که از وسط جنگل های باز جنگلی می پیچد و در هر طرف راه گیاهان و بوته ها رشد می کنند.

"ساندویچ" داروین در داون هاوس "مسیر تفکر" معمول وی بود. 

تا ژوئیه ، داروین "طرح" خود را به "مقاله" 230 صفحه ای اشاعه دیتا بود ، اگر در چهره مرگ زودرس وی با نتایج تحقیقات خویش گسترش یابد.در ماه نوامبر ، اورپوینت فصل هفتم زیست شناسی  پایه دوازدهم پرفروش ترین کتاب معروف Vestiges of the Natural History of Creation که به طور ناشناس منتشر شد ، علاقه زیادی به تغییر شکل داد. داروین زمین شناسی و جانورشناسی آماتوری خود را خوارداشت می کرد ، اما استدلال های خود را با دقت بازبینی کرد. ازدحام ابتدا شد ، و علیرغم بیرون کردن تحقیرآمیز دانشمندان ، به فروش احسان پیوسته داد. 

 

داروین سومین کتاب زمین شناسی خود را در سال 1846 به واپسین،انجام رساند. او الان با تجزیه و طبقه بندی انبارهایی که در سفر جمع کرده بود ، لذت بردن از تماشا ساختارهای قشنگ و تفکر در مورد سنجش ها ، تجربیات و چیرگی های خویش را در زمینه بی مهرگان دریایی تجدید کرد. با ساختارهای متحد.  در سنه 1847 ، هوکر "مقاله" را خواند و یادداشت هایی را ارسال کرد که برای داروین بازخورد انتقادی مطلوبی را که لازم داشت ، فراهم می کند ، اما خویش را پایبند نمی کند و مخالفت داروین با پیوستگی اقدامات آفرینش را پایین سنه می برد. 

 

داروین در تلاش برای بهبود چگونگی سلامتی مزمن خود ، در سال 1849 به آبگرم مالورن دکتر جیمز گلی رفت و از یافتن فوایدی از آب درمانی متعجب شد. سپس ، در سنه 1851 ، دختر گرانقدر او آنی مریض شد ، و ترس او از وراثت مرض را بیدار کرد ، و پس از یک دوره طولانی بحران ها او درگذشت. [

 

در هشت سنه شغل بر روی barnacles (Cirripedia) ، نظریه داروین به او کمک کرد لغایت "همسانی" را پیدا کند که نشانه می دهد اعضای بدن کمی تغییر مکشوف عملکردهای مختلفی را برای رسیدن به شرایط جدید انجام می دهند و در برخی از جنسها او نرهای کوچک انگل را بر روی هرمافرودیت ها پیدا کرد که نشان دهنده یک مرحله متوسط ??است در تکامل جنسهای متمایز. اورپوینت فصل هفتم زیست شناسی  پایه دوازدهم  در سنه 1853 ، این نشان مدال سلطنتی مجلس سلطنتی را برای وی به ارمغان آورد و مایه شهرت وی به عنوان یک زیست شناس شد. در سال 1854 او به عضو انجمن Linnean لندن درآمد و به کتابخانه آن دسترسی پستی پیدا کرد.  وی ارزیابی دوباره عمده ای از نظریه گونه های خود را آغاز کرد و در ماه نوامبر دریافت که واگرایی در منش فرزندان را می طاقت با سازگاری آنها با "مکانهای متنوع در اقتصاد طبیعت" روشنگری داد. 

 

انتشار نظریه برگزیدن طبیعی