سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پایه دهم یازدهم دوازدهم

سفر دریایی در HMS Beagle

اطلاعات بیشتر: سفر دوم HMS Beagle

مسیر خود را از پلیموث ، انگلستان ، جنوب به کیپ ورده و سپس جنوب غربی آن سوی اقیانوس اطلس به باهیا ، برزیل ، جنوب به ریودوژانیرو ، مونته ویدئو ، جزایر فالکلند ، نوک آمریکای جنوبی و سپس شمال به والپارایزو و کالائو برسانید. شمال غربی به جزایر گالاپاگوس قبل از جنبش در غرب اقیانوس آرام به نیوزیلند ، سیدنی ، هوبارت در تاسمانی و کینگ جورج ساند در استرالیای غربی. شمال غربی به جزایر کیلینگ ، جنوب غربی به موریس و کیپ تاون ، سپس در شمال غربی به باهیا و شمال شرقی به پلیموث برگردید.

سفر بیگل به دور گیتی ، 1831–1836

داروین بعد از ترک سدویک در ولز ، یک هفته را با رفقا دانشجو در بارموث گذراند ، پاورپوینت زیست شناسی دوازدهم فصل چهارم سپس در 29 آگوست به منزل بازگشت و نامه ای از هنلو را یافت که او را به عنوان یک طبیعی دان مناسب (اگر ناتمام) برای مکانی بی اندازه با بودجه در HMS Beagle با کاپیتان رهنمود کند. رابرت فیتزروای ، با تأکید بر اینکه این یک جایگاه برای یک نجیب زاده است نه "یک جمع کننده صرف". این کشتی قرار بود طی چهار هفته در یک سفر برای ترسیم خط ساحلی آمریکای جنوبی جنبش کند.رابرت داروین به سفر دو ساله پسرش اعتراض کرد و آن را کاستن وقت دانست ، اما توسط شوهرخواهرش ، جوزیا ودگوود دوم ، متقاعد شد که با مشارکت پسرش موافقت کند (. داروین مراقبت کرد که در یک گنجایش خصوصی باقی بماند و کنترل گردآور خویش را حفظ کند ، و آن را برای یک نهاد علمی کبیر در عقیده گرفت. 

 

پس از تأخیرها ، سفر در 27 دسامبر 1831 پیش درآمد شد. تقریباً پنج سنه به درازا انجامید. همانطور که فیتزروای هدف داشت ، داروین اغلب وقت خود را صرف پژوهش در زمین شناسی و ساخت گردآور های تاریخ طبیعی کرد ، در حالی که HMS Beagle سواحل را بررسی و ترسیم می کرد. وی مشاهدات و گمانه زنی های نظری خود را به دقت یادداشت می کرد و در فواصل سفر نمونه های خود را به اتفاق با نامه هایی از آنگونه یک نسخه از گاهنامه خویش برای خانواده اش به کمبریج می فرستادند. وی در زمین شناسی ، جمع آوری سوسک ها و کالبد شکافی بی مهرگان دریایی چیرگی داشت ، ولی در تمام مناطق دیگر نمونه های اخیر شغل بود و قادر به جمع آوری مثال برای ارزیابی تخصصی بود.  داروین علی رغم اینکه از بیماری دریایی مشقت می برد ، اثناء حضور در کشتی یادداشت های زیادی نوشت. اغلب یادداشت های جانورشناسی وی در مورد بی مهرگان دریایی است که از پلانکتون های جمع شده در یک طلسم آرام آغاز می شود.

 

در اولین ایستگاه خود در کنار St Jago در کیپ ورد ، داروین اخذ که یک نوار سفید در بالای صخره های آتشفشانی شامل پوسته های دریایی است. فیتزروای جلد اول کتاب اصول زمین شناسی چارلز لایل را به وی بخشیده بود ، که در آن مفاهیمی یکنواخت از زمین به آرامی در طی دوره های بی همانند در حال افزایش یا سرنگونی بود ، ارائه داد  و داروین همه چیز را به روش لیل رویت ، نظریه پردازی کرد و به نوشتن کتابی در زمین شناسی اندیشه کرد. هنگامی که آنها به برزیل رسیدند ، داروین از جنگل گرمسیری دلشاد شد ،  پاورپوینت زیست شناسی دوازدهم فصل چهارم اما از دیدن برده داری متنفر شد و این مسئله را با فیتزروی کشمکش کرد. 

 

این نظرسنجی در جنوب در پاتاگونیا ادامه یافت. آنها در باهیا بلانکا متوقف شدند و در صخره های  نزدیک  پونتا آلتا داروین کشف عمده ای از استخوان های فسیلی پستانداران منقرض شده عظیم در ساحل پوسته های دریای نوین را اثر داد ، که نشان دهنده انقراض تازه است و هیچ نشانه ای از تغییر در آب و هوا یا فاجعه هستی ندارد. وی مگاتریوم را که کمی شناخته شده بود ، توسط یک دندان و ارتباط آن با زره های استخوانی شناسایی کرد ، که در پیش درآمد به عقیده می رسید همانند یک نسخه عظیم از زره روی آرمادیل های محلی است. این یافته ها هنگامی که به انگلیس رسیدند علاقه زیادی نشان داد. 

 

در اثناء سوارکاری با گاچوها به داخل مملکت برای کشف زمین شناسی و جمع آوری فسیل های بیشتر ، داروین در یک موعد انقلاب بینش های اجتماعی ، سیاسی و انسان شناختی را در مورد مردم بومی و استعمار به دست آورد و آموخت که دو گونه رئا دارای مناطق جداگانه اما همپوشانی هستند. پاورپوینت زیست شناسی دوازدهم فصل چهارم در جنوب جنوبی ، او دشتهای پلکانی از زونا و صدف های دریایی را به عنوان سواحل مرتفع تماشا کرد که مجموعه ای از ارتفاعات را نشان می دهد. وی جلد دوم لایل را خواند و نقطه نظر آن را در ارتباط با "مراکز آفرینش" اجناس پذیرفت ، ولی اکتشافات و نظریه پردازی های وی ایده های لایل در باره تداوم روان و انقراض کالاها را به چالش کشید. 

 

در ورودی دریایی که توسط تپه های شیب دار احاطه شده است ، و کوههای پوشیده از برف از دور ، کسی که در یک قایق باز ایستاده است ، در یک کشتی قایقرانی دکل دار مربع ، از جلو دیده

همزمان با رسیدگی HMS Beagle در سواحل آمریکای جنوبی ، داروین نظریه پردازی هایی را در مورد زمین شناسی و انقراض پستانداران غول تندیس ارائه داد.

سه Fuegians در هواپیما در اولین سفر Beagle توقیف شده بودند ، و سپس در طول یک سال در انگلیس به عنوان مبلغین تحصیل کردند. داروین آنها را دوستانه و متمدن می دانست ، اما در ویس دل فوگو با "وحشی های مفلوک و فرومایه" ، به اندازه وحشی از حیوانات اهلی ، مقابل شد. پاورپوینت زیست شناسی دوازدهم فصل چهارم وی کماکان متقاعد شد که علی رغم این تنوع ، همه انسانها با یک منشا shared مشترک و پتانسیل بهبود در جهت شهریگری با هم پیوستگی دارند. برخلاف دوستان دانشمندش ، او الان اندیشه می کرد که هیچ شکاف غیر قابل تراشی بین انسان و جاندار وجود ندارد.  یک سال پس ، ماموریت خلاص شده بود. فوجیایی که جمی باتن نامگذاری کرده بودند مشابه دیگری حیات می کرد